We want taco!

Nihayet Kolej basketbol sezonunu bu cuma açtık. MSU Spartans kendi evinde Florida GulfCoast'u ağırladı ve sezonun ilk resmi maçında zayıf rakibini 97-58 yendi. Umarım hayatımda ilk defa aldığım sezonluk bilet Spartans'a uğurlu gelir ve böyle galibiyetleri sıklıkla görürüz.

Maç ile ilgili söylenecek fazla bir şey yok. Geçen sene (biraz süpriz de sayılsa) final oynayan takımdan çok fazla bir kayıp olmadı ve genç kadro biraz daha tecrübelendi. Rakip de zayıf olunca ortaya MSU için kolay bir maç çıktı. Benim burada asıl değinmek istediklerim ise tribünler ve organizasyonla ilgili bazı gözlemlerim.


MSU'nun basketbol salonu Breslin Arena'ya adım atar atmaz kapasiteyi yuvarlak hesap yaparak hesapladim. Gerçek kapasite olan 16280 (wiki) benim tahminime (15000) oldukça yakın sayılır. Salonun kapasitesinin Abdi İpekçi'ninkinden (12500) büyük olduğu ve her seyirciden önemli miktarda gelir elde edildiği düşünülürse (bilet fiyatları 13, 22 ve 30 dolar) durum bırakın bizim üniversiteleri (ITÜ, Konya Selçuk Üni. gibi), profesyonel basketbol takımlarımız için bile oldukça kıskandırıcı.

Benim de dahil olduğum taraftar grubunun adı ise Izzone (Koç İzzo'dan geliyor). Benim gibi yeni gelenler salonun en üst bölümünde maç seyretmekle başlıyor. Eğer sezon öncesindeki 2 günlük kampa katılırsanız ve devamlılığınız iyiyse (her maça gelip gelmediğiniz ve gelseniz bile ne kadar erken geldiğiniz kaydediliyor) bir sonraki sezon en alttaki kısımda fanatik İzzonlular arasında maç izleyebiliyorsunuz. Sezon başındaki 2 hazırlık maçından birini kaçırdığım için hemen bana bir e-posta bile atmışlar. Sanırım biraz daha gayret göstermeliyim.

Neyse bu yazı çok uzadı. Maçtaki tribün izlenimlerimi ise bir sonraki yazıda aktarayım en iyisi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sex is back in rock and roll!

"Taco" demiştik!

"Adın ne?"