Runje... Runje... Runje...


Artık pek maç seyredemediğim için youtube'daki özetlerle idare ediyorum -neyse ki yaşadığım yerde hala yasaklanmadı-. Gecenlerde İngiltere'nin, hocası ve performansıyla yavaş yavaş Sivasspor olma yolunda ilerleyen Hırvatistan'ı 5-1 yendiği maçın özetini seyrettim. Takdir edersiniz ki özetten yorum yapmak doğru değildir ama idare edeceğiz artık.

Kendi aramızda yaptığımız maçlarda kaleye geçtiğim için maç seyrederken (hatta zamanında yönetirken) kalecilere özellikle dikkat ederim. Fakat özeti seyrederken başta Hırvatistan'ın kalecisini tanıyamadım. Pletikosa değildi, hatta Butina da değildi ki Pletikosa'nın sakatlığında Euro 2004'te kaleye geçmiş ve performansıyla beni etkilemişti. Peki kimdi İngiltere'den 5 gol yiyen kaleci?

5 gol dedik ama haksızlık yapmayalım. (Özetlere göre) Maçta çok güzel kurtarışlar yapmıştı ve ilk 4 golde çok hatası yok gibiydi. Ardarda yaptığı birkaç kurtarış sonrasında merakım daha da arttı ama hala çıkaramıştım kendisini. Neyse ki kalecimiz, gelen topu ıskalayarak topun 5. golü topu boş kaleye yuvarlayarak atacak olan Rooney'in önüne düşmesine sebep oldu ve kendini hemen belli etti: Vedran Runje! Mükemmel kurtarışlardan sonra gelen saçma sapan bir hata artık onun imzası oldu.

Yine de Saraçoğlunda kendisine atılan çekirdek paketindeki çekirdekleri maçtan sonra yiyerek sempatimi kazanan Runje'nin iyi bir kaleci olduğunu düşünüyorum. Keşke hala Türkiye'de oynuyor olsaydı...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Adın ne?"

Sex is back in rock and roll!

"Taco" demiştik!