Bir Rodman yeterdi!


Basketbol hakkında ahkam kesmeye ne niyetim ne de yeteneğim var. Zaten son çeyreği ve uzatmayı cumaya denk geldiği için seyredemedim de. Belki de bu şekilde Ender'in son topu kullanış şeklini görmemem daha iyi oldu. Zaten ilk üç çeyrek adamı kanser etmeye başlı başına yeter.

Her şeyi geçtim, bu kadar üst düzey bir maçta reboundlarda nasıl bu kadar fark olur anlamıyorum. Sanki Yunanistan milli takımı Türkiye'nin ortaokul takımıyla falan oynuyor gibiydi (47'e 28). Bu çaresizlik, bu kedi-fare oyunu beni izlerken bunalıma soktu. Kendimi Lab'da maçı izlerken masayı yumruklarken buldum da neyse ki kimse birşey demedi. "Dev adamlardan" Rodman gibi olmalarını beklemiyorum ama biraz daha rebound alamazlar mıydı? Hadi ilk savunma riboundunu kaptırdınız, bari ikinicleri bırakmayın. Bizim potada Türkiye'nin 19 defans ribounduna karşılık Yunanistan'ın 17 hücum riboundu var. Diğer potadaki istatistik ise çok daha vahim (30'a 9). Buna rağman maç uzatmaya gitti. Bilmiyorum belki MSU'da reboundlara fazla ağırlık verildiği için abartıyorum ama yine de böyle olmamalıydı. Maç kaybedetsinler ama akıl sağlığımıza dokunmasınlar!

Bu arada NTV'yi seviyor ve Türk basketboluna yaptığı katkıları takdir ediyoruz ama neden kaybedilen bir maçın ardından herhangi bir yorum, röpörtaj vb yer almıyor internet sitesinde? Oyuncular konuşmayabilir de Tanjevic'in basın toplantısı olmuyor mu maç sonunda? Murat Kosova maç anlatırken Türkiye mağlupse ve maçı çevirmesi zorsa ağlamaklı olup maç sırasında nerdeyse konuşmayı kesiyordu. Bunu canlı yayın olayına veriyorduk ama internet sitesi daha sakin ve tarafsız olabilir sanırım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Adın ne?"

Sex is back in rock and roll!

"Taco" demiştik!