Badoer ve F1

Haftasonunda en dikkat çekici spor olaylarından biri de Ferrari'nin bu sezonki ilk yarışını kazanması ve Force India'nın puan almasıydı (üstelik de podyumluk bir dereceyle). Yarışın hemen başında yaşanan kazada Button ve Hamilton'un yarış dışı kalması ve Barrichello'nun yarışa başlayamaması Raikkonen'in işini kolaylaştırırken; Force India ve Fisichella'nın bu başarısının sırrını hala anlamış değilim! Ancak sonuçtan memnunum :)
F1'den söz açılmışken; Ferrari'de Massa'nın yerine yarışmaya başlayan Badoer ne iştir anlamadım! Adam kendimi bildim bileli bu arabayı kullanmasına rağmen rakipsiz olarak sonuncu olmaya devam ediyor. Bir insan evladı bu kadar kabiliyetsiz olabilir mi? Ben Nakanolar, Takagiler, Geneler gördüm ama anladım ki Badoer başkaymış. Altında Ferrari de olsa Badoer Badoermiş!

Not: Bu yazıyı bloga geçirdiğim anda Ferrari bu herifin yerine Fisichella'nın yarışacağını açıkladı. Fazla bile tahammül ettiler. Ayrıca Fisichella bence şu anda Ferrrari için en ideal isim. Takım - pilot millet uyumundan dolayı...

Yorumlar

Serhat S Bucak dedi ki…
Badoer'i sanirim 1999 Avrupa Grand Prix'i bitirdi. 13 tur kala 4. sirada giderken arabasinda sorun cikmasiyla yaris disi kalinca, anlasilan doktugu tek sey goz yasi olmamis; sanki yetenegi ve motivasyonu da akip gitmis.

Sanirim Badoer Olayi'ni senin 2. paragrafindan daha guzel bir sekilde anlatmak cok zor =)

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Adın ne?"

Sex is back in rock and roll!

"Taco" demiştik!