Euroleague ve Partizan

Bundan birkaç sene önce Efes Pilsen'in Abdi İpekçi'de Partizan'ı konuk ettiği maça gitmiştim. Efes'in evinde yenilmez olduğu zamanlardı! Oyuncular ısınmaya çıkıp, Partizan oyuncularına baktığımda "Bu oğlanlar kim ya?" dedim, sanki A Takım liglerinde deplasmana gitmiş, dönüşte kaza yapmış, İstanbul'a da yıldız takımlarıyla gelmişlerdi. Bir takımda 10 Valentin Pastal misali! Kolay bir galibiyet olacağını düşünmüştüm. Ancak Dusko Vujosevic'in talebeleri kolay teslim olmadılar. Maçın sonuna kadar zorladılar, ellerinden geleni yaptılar. Efes maçı tecrübesiyle alabildi. Bir sinyal, bir ışık... artık ne dersek diyelim, onu görebiliyordunuz Partizan takımında.
Birkaç sene sonraki duruma bakarsak, sağlam bir altyapı, iyi bir ekol ve hoca, takım içi huzursuluk yaratmayacak mütevazı transferler, sabırlı bir yönetim, genç ve aç bir kadro ile Partizan bugün Euroleague'de son 8'de. Son maçlarında yeni salonları Belgrad Arena'da Panathinaikos'u 63-56 yendikleri maçta da Euroleague seyirci reokurunu kırdılar (22.567 seyirci).
Birkaç sene sonraki Efes'in durumuna hiç bakmak istemiyorum. Yazık diyorum!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"Adın ne?"

Sex is back in rock and roll!

"Taco" demiştik!